ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:محمد رضا خلعتبری, توسط saied |

محمد زمانی، مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند جلسه متوالی با عجمانی‌‌ها و توافق برای گرفتن برگه تسویه حساب در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ با توجه به جلسات متوالی که با مسئولان بلندپایه باشگاه عجمان داشتیم باید اعلام کنم که پول لازم به باشگاه عجمان پرداخت شد و دیگر پرسپولیس هیچ بدهی به این باشگاه ندارد و پرونده خلعتبری با عجمان کاملا بسته شد.

 

وی افزود:‌این پول توسط خود خلعتبری پرداخت و تسویه حساب شد و توافقات نهایی نیز بدون پرداخت هیچ گونه جریمه‌ای انجام شده است. این بازیکن با توجه به دریافت فسخ قراردادش با عجمان و صحبت‌هایی که با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود می‌تواند تیم آینده خود را مشخص کند و هیچ خطری پرسپولیس و خلعتبری را دیگر تهدید نمی‌کند.

 

زمانی در پاسخ سوالی که چه اتفاقی افتاد که جریمه‌ها بخشیده شد، گفت: اجازه بدهید درباره موضوع بعدا حرف بزنیم اما طی جلسات متوالی و نشست‌‌هایی که داشتیم این اتفاق افتاده و دیگر هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. همه چیز بین خلعتبری و عجمان در روزی که توافق‌نامه امضا شد، شفاف بود و خوشبختانه قرارداد این بازیکن ایرانی با باشگاه اماراتی انجام شد.

  
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: